fredag 11 juli 2008

Semester i Paradiset!

Läste just att bloggare lever farligt. "Den ständiga jakten på nya saker att berätta, viljan att vara först och ökade krav från läsarna utgör en konstant nervpress som leder till sömnproblem och får allt fler att gå in i väggen. I USA har nyligen två proffsbloggare avlidit på sin post varför bloggandet utnämnts till vår tids nya hälsofara."

Och jag som trodde alkoholen höll på att ta död på mig! Det finns alltför mycket alkohol här i Paradiset. Bubblande alkohol fick vi igår i pianobaren på Tylöhus. Den bubblar fortfarande i huvudet.

Jag måste väl ta lite semester från bloggandet då för att ägna mig åt mer seriöst partajande. Om jag orkar. Och börja packa min väska. För att åka västerut till Östkusten! Gissa vem som sjöng högst på pianobaren igårkväll - Tamtaramtaram - New York - NEW YORK!

Inga kommentarer: